14 načinov za boljšo organizacijo

 Danes sem na internetu zate našla 14 načinov za boljšo organizacijo meni bojo zagotovo pomagali pri pisanju bloga.

Vse si zapišite
Seznami in dnevniki naj postanejo vaši najboljši prijatelji. Zapišite si vse sestanke, telefonske številke in opomnike, saj se je zanašati na spomin lahko izčrpavajoče.

Brez motenj
Če vas med delom nekaj zmoti, ga nikar brezglavo ne prekinite. Vzemite listek in nanj zapišite, kaj morate ali ste hoteli še narediti – tako se boste lažje vrnili k delu, če ste ga morali prekiniti.

Nov dan se začne že prejšnji večer
Pred spanjem profesionalni čistilci in organizatorji pospravijo kuhinjo in dnevno sobo, napolnijo pralni in pomivalni stroj, saj se zjutraj ne želijo zbuditi v kaos.

Vse naj ima svoje mesto
Vsaki stvari v svojem domu določite mesto. Ne kupujte novih stvari, dokler jim pred tem že niste določili mesta.

Upravljanje s časom
Določite, koliko časa boste porabili za določena opravila. Na takšen način bo vaš dan bolj strukturiran, opravila pa hitreje opravljena.

Ne opravljajte več stvari hkrati
Če hočete biti dobro organizirani, potem ne opravljajte več stvari hkrati. Posvetite se eni, jo uspešno zaključite in se lotite naslednje.

Ko imate čas
Če imate eno ali pol ure časa, izberite kotiček, kjer se v vašem stanovanju nabira največ šare. Posvetite se organiziranju omenjenega kotička, a tam ne ostanite več kot 30 minut do ene ure.

Majhna opravila
Majhna opravila pomenijo veliko: pred odhodom v službo pospravite umazano posodo v pomivalni stroj. Ali pa v pralni stroj naložite umazano perilo.

Nič več stvari
Ne kupujte novih stvari. Za darilo si raje zaželite kakšno izkušnjo: izlet, večerja v restavraciji, obisk kina, pohod v hribe.

Kovčke izpraznite takoj, ko pridete domov
Kovčke, vrečke in drugo opremo pospravite takoj, ko pridete z dopusta domov. Če si boste vzeli čas za počitek, bodo torbe na hodniku stale še vsaj nekaj dni.

Rutina
Ustvarite rutino: določite dan za nakupovanje, dan za pranje posteljnine, dan za pregledovanje stare pošte. Na takšen način boste lahko pridobili dovolj časa za fizično aktivnost in si kakšen dan privoščili poležavanje v postelji.

Seznami
Napišite seznam, kaj vse morate še postoriti, pospraviti in kaj morate kupiti v trgovini. S seznami, s katerih boste lahko prečrtali opravljene stvari, boste dobili občutek, da ste nekaj dosegli.

Etikete
Vse stvari označite z etiketami. Tako ne boste le vi vedeli, kam gre kakšna stvar, ali kaj je v kakšni škatli, temveč bodo vedeli tudi drugi družinski člani.

Znebite se nereda
Če hočete biti dobro organizirani, potem se morate znebiti nereda. Tega se lotevajte pogosto in s čim manj usmiljenja. Obdržite le tiste stvari, ki jih potrebujete, so vam všeč ali pa jih redno uporabljajte, vseh ostalih se znebite.

To bo za to objavo vse jaz sem uživala v pisanju in ti si v branju torej sva/sve obe/oba zmagala/li. Jes! Se vidimo spet v naslednji objavi čez 4 dni. Lep dan še naprej.

Komentarji